Dočasný přesun kanceláří registru vozidel a řidičů
Oddělení dopravně správních agend v přízemí budovy městské úřadu v Kaplické ulici prochází významnou přestavbou. Tento klientsky nejfrekventovanější, avšak zastaralý prostor již nenaplňoval standardy pro moderní prostředí úřadů, proto se v nadcházejících měsících kompletně zrekonstruuje.
Pro klienty městského úřadu to znamená několik dočasných změn. Pracoviště registrů vozidel a řidičů obslouží pouze klienty objednané předem přes on-line rezervační systém.
Kanceláře registrů vozidel a řidičů jsou do 28. 4. přestěhovány do náhradních prostor úřadu. Registr řidičských průkazů je přestěhovaný na přepážku č. 2 (původně pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů). Registr vozidel je přestěhovaný do kanceláře č. V008 (původně pracoviště Odboru sociálních věcí a zdravotnictví), umístěné hned vedle pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů. Obě kanceláře se nachází v přízemí budovy, tj. jen v minimální vzdálenosti
od původních prostor odboru dopravy.
Přestože kapacita rezervačního systému není zatím zcela vyčerpána, připomínáme, že většinu úkonů oddělení dopravně správních agend je možné vyřídit na kterémkoliv úřadu obce s rozšířenou působností v ČR.
V případě potřeby konzultace vaší záležitosti můžete kontaktovat pracovníky oddělení, kontakty naleznete na webu města. Kvůli přestěhování je ovlivněn i provoz pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů, kde se mohou prodloužit čekací lhůty na vyřízení žádosti.
Omlouváme se za dočasné komplikace, které s sebou rekonstrukce přináší, přesto se vynasnažíme, aby se omezení klientů dotýkala co nejméně. Modernizace oddělení odboru dopravy pak s sebou přinese nový, moderní prostor, který bude příjemný a pohodlný jak pro klienty, tak pro zaměstnance úřadu.
Autor: Jan Sládek, Odbor dopravy a silničního hospodářství
Vyšlo v Novinách města 03/2024