Moderní pracoviště odboru dopravy

Redakce  /  27. 5. 2024

Moderní pracoviště odboru dopravy

Oddělení dopravně správních agend v přízemí budovy městské úřadu v Kaplické ulici prošlo kompletní rekonstrukcí. Tento prostor už dlouhou dobu nevyhovoval současným standardům pro moderní pracovní prostředí úřadů, v prakticky nezměněné podobě sloužil od 90. let. Staré přepážky byly ještě po Komerční bance, která tu v minulosti měla kanceláře.

Nový prostor nabízí 8 přepážkových pracovišť: 5 přepážek obsluhuje registr vozidel a 3 registr řidičů. Všechny tyto přepážky jsou nově vybavené sektorovým kancelářským nábytkem. Vyměnila se také podlaha a dveře. Kompletní obnova se týkala i elektroinstalace, která byla v havarijním stavu. Staré rozvody kapacitně nedostačovaly, což často způsobovalo výpadky IT systémů. Nové datové rozvody zajistí stabilitu, aby vše mohlo fungovat hladce a bez poruch.

Nově vybavený prostor nabízí větší komfort pro klienty, zároveň i zaměstnanci mají nyní důstojné zázemí pro svou práci. Registry řidičů a vozidel jsou velmi vytížená pracoviště, která denně odbaví desítky klientů.

Moderní pracoviště odboru dopravy, zdroj: oKS (1/2)Moderní pracoviště odboru dopravy, zdroj: oKS (2/2)

Štítky

Městský úřad Český Krumlov rekonstrukce moderní pracoviště oddělení dopravně správních agend
Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: